Sunday 11 March 2012

.assalamualaikum.

Sunday



Hello Sunday, its rainning outside.
Sejuk, sendiri, atas katil, shrouded in blanket, menaip. 
Buka tweet,buka facebook. Reply.

Qi ajak jumpa.Aku taknak.
Aku tau dia penat.
Menghadap muka ni bukan boleh hilang penat.
Huh.Better dia duduk rumah-tido.

#np Asmidar-Biar sampai ke bintang

--------------------------------------------------------

Mungkin kami dah terlalu biasa.
Walau penat macam mana, walau jauh berela
Still mahu jumpa,still mahu cerita.
Sebab dia punya aku,si pendengar setia.
Dan aku punya dia, si tukang pencambah idea.

Kami, langsung tak sama padan.
Jauh sikap dan pendirian.
Tapi aku yakin, aku pasti 
dia masih mahu sayang aku setakat ini.

Aku juga masih kasih.
Walau terkadang aku sendiri merasa perih.
Tapi,ini aku.
Yang juga masih sayang dia yang satu itu.

Hati manusia siapa tahu,
Tuhan nak relai sekelip mata
Aku sungguh mahu bersama
Setiap yang ada,aku titip doa.






No comments: