Tuesday 6 March 2012

.Assalamualaikum.

Continue

Berkurun rasanya tak update blog, rinduuu. Sorry dearest blog,there a lot of thing yang mengganggu aku dari menghadap kau.So sorraaay.So, aku janji dengan korang akan up gambar kahwin akak aku kan?, so korang boleh ke sini untuk tengok beberapa gambar yang munasabah dimuat naik. Hehehe, malas nak up bebanyak,karang lappy hang satu sen pun tak guna :)

Dah terlanjur kat sini,aku nak promote Tudung Bawal Dian Pelangi. Penah dengar tak? Actually,tudung ni dah in sangat dikalangan hijaber cuma aku je yang tak berapa nak in untuk ikut fashion bertudung ni. Pada aku senang, takyah lelawo pun takpe,asal selesa pakai.Enough :) Pada sesiap yang nak tahu Tudung Bawal Dian Pelangi ni cemane, haaaa sila scroll :)



This is Dian, pencetus revolusi trend gaya tudung bawal 2.0
Hahahha :D


This is how to wear :) Senang je pon


Aku dah beli dua helai tudung cenggini, tapi paling selesa pakai macam biasa jugak.
Heheh, so? ade hati nak beli?

sila ke laman sesawang ini

Thank you
<3


2 comments: