Monday 12 March 2012

.assalamualaikum.


Lelaki


" Sorry to say lah, aku dah penah pakai dia wei. Aku dapat dia pun takde dara. Baik takyah buat bini! Bazir  aku je nak kena jadi bahan. Kalau kau nak, kau pakai ah."

"Ah, pompan macam tu kau nak kasi aku? Kau ingat aku nak ke pompan dah kena pakai. Lainlah aku yang pecahkan dara dia. Hahahaha."

*mereka bertutur dengan nada yang kuat.



This is an annoying situation, seriously! Tak perlu kot nak heboh satu dunia yang kau pernah "pakai" pompan sana sini.Andddddd, tak perlu lah nak cakap kuat-kuat biar semua orang dengar yang kau cuma nak pompan punya dara, sedangkan kau tak teruna. Fakkoff! Well, kalau ada pun pompan yang sanggup hilang dara demi cinta dia pada kau, tapi perangai kau macam anjing sana sini, baik kau potong anu kau sebab orang macam kau ni tak layak punya anu. Baik kau bagi anu kau tu kat anjing, biar anjing telan!Bodoh! Ape ke malang nasib aku nak mencekik KFC, duduk pulak sebelah table manusia yang berborak pasal isu ni.  Memang sial! 

-------------------------------------------

On the way balik rumah, aku tanya Qi, kenapa mesti ada lelaki macam tu sekali. Aku marahkan dia, sebab dia pun lelaki.*tak pasal-pasal kena marah* then dia diam.

Sampai rumah, aku turun then dia mula jawab ...

"Sayang lelaki pada pompan pertama kali dia pecahkan dara tu lain. Rasa tanggungjawab dia tu lebih. Dah, malas nak cakap lebih, gi naik, tido, esok keje, babai."

Terus dia blahhhh, aku pun naik. Emm, sebenarnya tak berapa faham apa Qi cakap. Apapun, aku geram ngan jantan 2 ekor kat KFC tadi, haishhhh!  



No comments: