Tuesday 6 December 2011

.assalamualaikum.

Ombak Rindu :]

Hi reader, How are you? Aku sihat Alhamdulillah. Harini keluar dengan en kekasih dan super lil sis ke Today's Tiram Mall. Tengok cerita Ombak Rindu <3 What a nice place lah! Seriously, memang aku pernah perasan tempat ni tapi aku tak expect lah yang dalam tu ada cinema yang gempak. Surprise for me!

Kat situ no need to queue, sebab tak ramai pun yang datang tengok movie on that time. *Bagusnyaaa :) Nasib baik tak pergi JTC, kalau tak memanjanglah beratur. Nyampah! Sementara nak tunggu masuk wayang, we all lunch dulu, then karok 10 lagu *tu pun tak habis sebab movie dah start :) Hehe. After movie, we all balik, but sebelum tu qi ajak pergi beli cincin. pewwwittt, Ive got a ring :) Muah muah. Thanks doh! Me leebiuuu. Sampai je rumah, semua terbongkang. Tidur-kepenatan :) 

Conclusion is, aku happy gila harini. Tak sangka pulak Qi boleh layan aku tengok cerita tu, sebab usually, dia TAKKAN dan TAKNAK tengok cerita yang genre macam tu . THANKS IQMAL! and Thanks jugak untuk cincin tu. Aku hargai :) Bai !




#rasa macam nak pergi zoo lah :)
-juana

No comments: