Friday 2 December 2011

.assalamualaikum.

Bored !


Cuti sem akan habis tak lama lagi. Hampir sebulan atau lebih (im not sure) aku duduk rumah without do anything yang boleh memberangsangkan minda. Tepu dan beku dah otak ni. Hari-2 aku tido lewat, bangun pun lewat. Hari-2 adalah hari yang membosankan. Nasib baik ada Qi, kalau tak lagi tepu lah hidup ni. Hmm. Bila bosan, tak tau nak buat apa, aku edit gambar. Tapi hasilnya macam gamp***. HAHAHHA.  Aku ada join contest, tapi aku tau mesti tak menang sebab syaratnya aku kena promote kat orang about picture yang aku pertandingkan. Hee. Aku segan bab-2 macam ni. So, aku memang tak harap lebihlah kan.

For those yang sudi dan rajin meng'LIKE' please check this link :


first like page ni :)

then like gambar ni  -->

Ni lah gambarnya. Aku rasa gambar cik pah ni aku amik masa awal sem 3 kot. Dah lama jugak. Tetiba jumpa gambar ni. So, try jelah. Hhihii :D Thanks youalls.


No comments: