Friday 2 December 2011

.assalamualaikum.

Job And New Born

Hey everyone, lama jugak since my sis wedding aku tak update blog. Lepak sangat rasanya plus banyak perkara yang perlu diselesaikan. Kelmarin aku dapat happy news dari mereka-2 yang aku sayang. Ia sangat mengujakan jiwa dan raga okay! First news, en.kekasih aku dapat transfer place job dia ke area yang lebih dekat dengan rumah kiteorang. And the second one is, my friend selamat melahirkan baby boy pertama. Congratulation! So, semalam aku teman Qi pergi HR tempat kerja dia di Bangunan Hong Leong, Jalan Segget. After that kiteorang terus heading to Hospital Sultan Ismail melawat my friend :)
Breakfast kat CS dulu :)


After that baru pegi jumpa mama and papa kat atas ni.


Okay, ni lah baby boy yang selamat dilahirkan dengan kaedah pembedahan.
 "My name is Zul Quzaimi Haqimi"
Omel Omel :)


No comments: