Monday 14 April 2014

.assalamualaikum.

Aku tak tau lah apa yang aku alami ni normal atau tidak. Sebab aku sendiri tak mampu nak predict apa akan jadi kelak. Satu tahap paling kritikal is, once aku boleh ignore org yang paling aku kisah dlm hidup aku macam tu je. Macam papp! Macam tu je. I really dont know why. Dan, perkara ni buat aku terfikir. Adakah ketidak kisahan aku atas sebab aku mmg taknak ambil tahu? Atau mungkinkah ketidak kisahan aku tu berpunca dari masa2 lampau yang aku kerap tempuh? Atau dalam bahasa mudah, sebab aku mmg dah penat untuk kisahkan tentang perkara2 sebegitu?! Pelik. Is like sumthing yang langsung tidak menggangu akal dan perasaan. Sebaliknya buat aku gelak terbahak-bahak. Perkara yang selama ni aku ambil pusing. Ambil peduli dan paling pantang disebut depan batang hidung aku. Kali ni aku slumber je hadap. Macam tak pernah apa2 berlaku dan wujud dlm minda aku.

Mungkin aku dah cukup kuat dalam hal ni? Atau mungkin aku sudah cukup hadam dengan perasaan sendiri? Lawak betul. Sumpah aku macam nak menangis ketawa bila pikirkan permainan yg cuba diketengahkan. You know what, aku mungkin tak tau apa yg terjadi di belakang aku. Tapi aku tau, kau memang akan tetap di belakang aku. Thats it! Im still the winner.

#whenyourex-girlfriend (boyfriend) is making a jokes!

No comments: