Saturday 2 March 2013

.assalamualaikum.

Us

Aku dapat rasa kau rindukan dia. It seems an instinct, suddenly. I tell you what. Aku dah habis redha dengan relation ni. No matter how hard im trying to lose him, its still does'nt work. Dia masih ada untuk aku, dan aku masih perlukan dia dalam setiap hari aku. You know that aite? Even, kau pun tahu macam mana aku cuba bagi korang ruang dan peluang. It still does'nt work! Kau jelas kan? Jodoh is not perkara yang perlu diriak takbur sayang. Its not easy! 


Aku pun ada hati. Aku tak kejam. Aku tahu kau cuba lupakan. Aku faham. At the meantime kau cuba, kau masih keep on thinking of him. I know is not easy. Aku tak paksa pun. Seriously. Aku dengan dia pun belum tentu jodohnya sampai mana. Mungkin sampai tahun depan je, minggu depan je. Kita tak tahu kerja tuhan. Mohon dipermudah jelah.

Tapi, kau kena tahu jugak. Untuk tempoh aku bersama dia, kami saling berusaha untuk terus sampai ke tahap sekarang. BERUSAHA. Macam mana aku pernah dipijak ludah dulu oleh kalian, macam tu jugak aku pernah buat kat dia. What goes arround comes arround my dear. Aku mengaku, pernah buat silap besar. Dia pun tahu apa silap dia. MEMAAFKAN and we keep on trying even untill right now to maintain our relation.

Mungkin ada betulnya jugak orang cakap jodoh kuat. Tapi sampai bila kuatnya tu? Sampai bila?  Dan kau? Sampai bila nak macam gini? World is not place to play arround, we have to fight for it. Aku doakan yang terbaik untuk kita2. Jangan kau ambil hati, aku cuma mahu kau tahu. Thats it.

No comments: