Wednesday 13 February 2013

.assalamualaikum.

Cuti CNY

Hey people, semua tengah seronok gamaknya cuti CNY ni hoi. Kemain lagi berjalan kesana kemari. Kerja menimbun tu siapa nak hadap?! Hiks. Ohya, cuti ni aku just have a short trip w/ Qi and family. Pergi PD then turun Melaka. 3hari 2malam je. Seronok memang seronok. Tapi penat kemain. Hmm. 

Sebenarnya aku bukan nak citer pasal holiday trip aku. Takpon okay. Jangan excited plss. Aku sebenarnya nak citer pasal review assessment final kiteorang. So, before cuti tuari kitorang ada review mengejut! Kemain lagi main suprise eh lecture JRKV ni. Cute sanggggat buat suprise. Ishkk ishkkk. Kelang kabut kami dibuatnya. Hahaha. Sebab aku memang takde motiff nak cerite ape. Jom lah layan a few gambar n video yg sempat dicapture!


seperti biasa, cik pah milan jamaica!



kemain, duduk bersepah2. Berdebar punya pasal.



Selesai review, urusan dagangan dari indonesia diketengahkan.
Hamik kau! Sempat uolls!!
kain kain. bayar 3x pun boleh!!

Alamak, nak upload video pulak tak boleh! Erghh stress je tunggu berjam-jam. Hujung2 kuar ni je. Mangkok betul lah. Emm. Kalau ada rezeki next time lah ye aku upload video. Kalau boleh lah. Kalau.



No comments: