Monday 22 October 2012

.assalamualaikum.

Tak Gemar


It seems a while i didnt wrote anything here, kalau ada pun just a lil thing yang terlintas dalam minda, ambil lappy,type sikit. Then off. Lately aku memang lost and chaos. Banyak benda yang menyerabutkan keadaan tambahan lagi final dah makin dekat. 

Actually, aku bukan type yg suka marah2 tak tentu pasal. Tapi kalau aku diam, means aku memang agak marah dan bengang. Kalau nak diikutkan marah aku ni, mungkin lebih teruk dari mereka yg memang selalu marah atau orang yang jenis panas baran.

Aku paling tak gemar orang marah2 then kite yang takde kena mengena ni turut kena tempiasnya sekali. Cukup aku pantang. Nasib baiklah mak ayah aku ajar beradab dengan orang. Kalau tak memang aku ludah kau depan-depan. Haishh.

Aku pun kadang-kadang tak faham dengan certain penjawat awam. Kau duduk front line, muka jangan macam taik boleh? Then bila kena marah dengan boss, dengan kita2 yang takde kena mengena kau nak marah. Apalah attitude macam ni dalam kerajaan. Kita ni orang2 biasa, awal pagi dah datang ambik nombor. Before korang datang kerja, we all dah queue panjang tau. Eh, sedih lah Malaysia.








No comments: