Wednesday 18 April 2012

.assalamualaikum.

Things


Its been awhile since my last post, and yes a lot of random things happend. Aku taknak cakap pasal hati, sebab kalau ikut hati, mati dan bila hati aku mati, aku akan jadi kejam. Entahlah, banyak situasi yang membuka ruang untuk aku berfirkir sejenak. Sometimes, im just like oh, okay, fine. Mengalah dan terus mengalah. Takpe,bagi lemak. Yelah, sebab aku rasa aku berada pada tahap sekarang pun kerana aku terus bersabar, tapi dalam keadaan aku bersabar dan mengalah, jangan kau pijak kepala aku.Aku pantang! Aku berada disitu tujuannya untuk menimba apa yang ada. Kalau nak dijadikan aku ni hamba, baik kau batalkan niat. Sebab aku bukan lembu yang ikut pada telunjuk tuannya. Aku manusia. Memang, hukum sudah tetap. Kau ketua, kau perintah. Aku baru, aku bawah. Tapi kita kan manusia. Datang dan perginya ditanah. Sama je! Aku hormat segalanya kepunyaan kau, jangan kau cantas kehormatan tu dengan tindakan kau. Aku ada prinsip, kau juga punya. Tolong hormat. Tu je.




1 comment:

Anonymous said...

you have to be patient.Everyone love you! LOL.