Monday 10 December 2012

.assalamualaikum.

RESULT



Alhamdulillah, result okay. Berkat mak ayah sebenarnya buat aku berada pada tahap sekarang. Walaupun ada here and there yg aku rasa tak puas hati dengan result ni, aku percaya, apa kita dapat berdasaran usaha kita. Sikit kite usaha, sikit lah kite dapat. Setakat ni, result aku tak pernah turun (mengikut result keseluruhan) Alhamdulillah. Ya Allah. Hopefully, kau bagilah aku result cemerlang end of this semester. Ni tahun akhir aku, nak tak nak, malas tak malas i have to survive all of this till the end. Aku tak tau mana hala tuju aku lepas ni. Tapi base on skill yang aku ada ni jelah boleh bawak aku dan letakkan siapa aku dimasa akan datang. 

Untuk sampai ketahap ni, aku rasa dah berpuluh ribu duit habis. Dah berjuta masa habis. Dan kerap kali masa tidur perlu dikorbankan. Itu norma sebagai pelajar. Mahu tak mahu, kau kene hadap jugak. After this mungkin futher study, mungkin tidak. Ntah. Aku masih fikir relevan nya. Aku takut, banyak masa habis, at the end keje ntah hape2. Tapi dont worry, in this field kite boleh jalan sendiri. Makan gaji sendiri. Jadi boss jadi kuli pun sendiri. So no big deal lah! 

Apa2 pun, congrats to all student DRG5C. Tak senang weh nak compete korang yang super excellent! Aku sayang korang sume. Dah akhir2 sem ni macam sedih pulak. Tinggal lebih kurang 5 bulan je kite akan bersama. After all, kita carik haluan masing2. Aku doakan korang semua berjaya dunia akhirat :)

p/s: Aku dengar ramai yang dapat dekan. Tahniah!

No comments: