Monday 19 November 2012

.assalamualaikum.

BYE AND HELLO



Last week, tamatlah sudah semester 5 tahun kedua aku di Politeknik Ibrahim Sultan dalam jurusan Rekabentuk Grafik dan Visual. Congrats untuk budak2 yang lain jugak! Finally, kita sampai jugak ke penghujung segulung diploma. Honestly, untill right now ni pun aku masih exhausted. Tak sempat cuti dah kena buat proposal for Final Year (part 6) . Rasanya cuti sem kitorang pun jadi singkat while lect dah pesan yang kitorang akan ada lawatan before naik sem. Erghhh. Ganggu betul lah! I need some rest. Bila agaknya nak dapat tidur dengan lena tanpa sebarang gangguan fikiran tentang assignment.

Well, untuk final sem ni hopefully everything gonna be fine. Result utk sem 5 pun, aku harap lagi better than before. For sure, kena struggle gila babeng. Baru boleh berjaya. And now, aku yakin budak2 lain pun menghadapi dilemma yang sama dengan aku which is kami tak tahu nak pilih major subject Identity Corporate, Advertising atau Illustration. But, for now ive been decide to make ID for my 1st choices. 

Aku pilih sebab aku rasa, aku lebih kuat berdasarkan apa yang aku berlajar dari pengalaman. Mostly practikal banyak membantu aku! Thanks TS Media ! Kalau tak dapat pun, aku redhooo jelah lect nak campak aku kat mana. The rest aku letak semuanya pada takdir. Doakan aku berjaya !




No comments: