Saturday 24 March 2012

.assalamualaikum.

Captain Heart, HAPPY BIRTHDAY :)


Harini 24-03-2012, birthday captain hati aku! Huahaha tua sudah kau Qi. Penat aku plan suprise untuk dia. Everything going well, alhamdulillah. Walaupun penat sikit, janji dia happy. Hahaha. Kelakar. Aku rasa tahun ni, dalam masa 8tahun aku kawan dengan dia, ini yang paling special. Dan ini yang paling memberi kesan dalam lubuk hati aku, dalam benak kepala hotak aku. Seriously! Happyyyyyyyyy sangat. Eh? Birthday Qi aku yang excited. Huhuh, seronok lah weh tengok orang yang kita sayang happy, senyum sampai ke belakang kepala. When he say thanks dan kita tahu itu ucapan terima kasih paling sincere dari lubuk hati dia.Fuhhh, rasa nak nangis kejap!Nasib baik pandai cover.Hahaha.Yelahh, bukan sekejap aku dengan dia. A lot of thing we went through together. Sama-sama mandi hujan,sama-sama merempit,sama-sama kena tahan polis,sama-sama cabut sekolah.Aihh, TAKKAN LUPA! 

p/s : Semoga kau happy dengan hari-hari kau Qi, dimurahkan rezeki melimpah ruah sampai tak terkaut, sentiasa bahagia dengan orang sekeliling kau, bahagia dengan aku *aceceh* interprem! Apa nak cakap eh? Semalam dah panjang lebar kita borak kan? Tak tau nak pesan apa lagi. Emm, last but not least, sentiasa berterima kasih pada yang atas k :) ILYSM <3


No comments: