Wednesday 21 March 2012

.assalamualaikum.

John Carter vs Abg Botak


Hi dearest semua, aku baru balik dari City Square. Jalan-jalan. Tengok movie with my captain :) So, our selection movie untuk kali ni is John Carter. Actually, dah lama nak tengok. Tapi masing2 busy takde masa. So, dah terlanjur aku ada cuti ni baik aku manfaatkan betul2. Bukan tak boleh pegi on weekend,boleh! Cuma aku ni ada masalah sikit dengan tempat2 yang crowded. Nanti aku rasa nak muntah. Seriously!Citer ni okay, jalan cerita semua kemas. Siapa yang tak tengok lagi. Better gi tengok! Owhh, kalau tayangan dia dah habis. Sila beli copy atau download je kat internet. Tak rugi apa pun, lawak pun ada cerita ni. Hehehe ;')

So, otw ke CS aku naik cab. Ikutkan nak suruh ayah hantar masalahnya ayah tinggalkan aku, okay aku ngaku salah aku. Aku yang siap lambat. Emm. Fine lah, naik je teksi. Naik2 mata aku silau.Hahaha, oh abang botak. Macam biasalah, tanya nak pergi mana and so on. Makin lama makin lebih pulak abg teksi ni. Senang citer menggatal lah.Haihh dah lah aku tak paham bahasa dia (kelate). Siap tanya FB aku lagi siot. Duhh, annoyed gila babeng.Dah tu bawak kete 50km/j je. Lembab gila siap main msg sambil drive. Fuhh jalan abah die agaknya. Setibanya di CS, srettttt bunyi resit. Fuhh jakun seyh aku. First time naik teksi dapat resit. So, total is RM 17.52, tapi aku dapat RM10.00. Baiknya abg botak.Terima kasih banyak2 :)



Haa, nampak tak tu no telefon dia, mana awek cun yang nak naik cab free, sila call number ni. Sebab abg ni kuat melayan.Hahaha :D


No comments: