Tuesday 17 January 2012

.assalamualaikum.

Sayang Sampai Mati








Last week hangout with girlfriends. Lepak sampai taknak balik. Rindu rasanya nak bertiga macam dulu. Walaupun life dah tak macam dulu, kita still ada dalam hati masing-masing. Aku sayang korang. Aku rindu korang. Rindu nak macam dulu. Sama-sama ponteng kelas, cabut sekolah, pukul budak yeye kat sekolah. Rindu sangat zaman-zaman tu. Sekarang kita makin dewasa, Mai dah nak berumah tangga. Aku ngn Syafi doakan yang terbaik je untuk kau. Even macam-macam dugaan kau lalui, kau kena be strong k! Aku tau kau boleh. Syafi, jangan selalu gaduh-gaduh ngan Waq! Sian Waq lepak kat mamak sorang-sorang. Hikhik :D Aku? Masih dengan hidup aku. Ade jodoh adelah. Kalau takde, mesti ade yang lebih baik dari sekarang. Korang doakan ye! Aku sayang korang sampai mati.


No comments: