Tuesday 3 January 2012

.assalamualaikum.

DIDO'S


4 DAYS TO GO :D

Hey all, nampak tak haiwan kat atas tu. Hee- nama pun ala-ala familiar je dengan nama aku. This is Green Iguana. Sejenis reptilia, dan mengamalkan pemakanan herbivor. Aku dah decide dengan Qi sebulan yang lepas untuk beli seekor pet, puas aku pergi kedai sana sini untuk cari haiwan dambaan hati. Finally, aku decide untuk beli Iguana :) Yelah, since aku dah stable with my life aku rasa, aku mampu kot nak jaga haiwan ni. Lagipun haiwan ni tak leceh, vegetarian lagi, okayy. Dengan keadaan kerjaya yang agak membebankan otak sekarang, at least balik rumah bolehlah gurau-gurau dengan haiwan peliharaan *ayat macam jawab SPM. 

At first aku ingat nak beli ular, pastu aku ubah fikiran sebab Elizabeth and the geng mesti akan rasa terancam. Pastu aku nak beli kala jengking, tapi reaction kala jengking tu macam pasif je. So aku tak suka. Aku nampak rabbit comel, tapi aku jamin die takkan hidup lama dalam kondisi rumah aku, tak sesuai. Finally, taraaaaaa. Binatang kat atas tu telah pun aku tempah untuk dijadikan anak angkat kesayangan beta. Wahahaha. Mostly akan rasa geli ke ape ke, tapi trust me, dia jinak dan faham bahasa!

Tak sabar nak tunggu this weekend! Banyak plan dah diaturkan. Beli sangkar, carpet, food, macam-macam lagi lah. Excited! Nama pun aku dah bagi. DIDO's. Hopefully tak kuat tido! Ngehehe.Pasni jalan-jalan aku dengan Qi akan ada teman di kiri dan kanan bahu masing-masing :D


No comments: