Tuesday 8 November 2011

.assalamualaikum.

2



Raya Haji tahun ni aku sambut di kampung Qi. Thanks pada Mem, Kak Yong, Bos, Lyca sebab ajak wana pegi sana. Best sangat. First day yang penuh dengan makanan dan hiburan. Ya Allah, sungguh! Aku tak terhabiskan makanan yang ada. Petang, kitaorang pegi pantai. Aku dengan Qi tak mandi pantai, incase tak bawa baju. Second day, kiteorang pack awal-2, bawa makanan semua dari rumah. Mem masak. Then picnik di Temalah. Mak Andak, Mak Ngah, and Mem pun mandi sama. Mak Cha and Mak Busu prepared our meals. Sedap sangat serunding ikan Mak Ngah. Mak Busu demam, siann dia. Kalau tak mesti dia turun pantai sama :)

So, what happend to us? RENTUNG okayyy. Macam baru balik dari berkawad. Tengok jelah gambar atas tu. Huishhh. Naik je pantai muka merah padam. Huhu. Actually aku dengan Qi tak plan pun nak tido rumah nenek. Bila ramai yang menghasut, terjebak juga lah at the end. Dua hari yang BEST walaupun semua tu tak dirancang. Rugi sangat bila aku tak bawa camera on that time. Kalau tak mesti banyak moment boleh shoot. Pantai pun cantik! its okayy. Upcoming akan picnik lagi. Tengah set date oleh Mak Andak. Yeayyyyyyy.