Wednesday 28 September 2011

.assalamualaikum.

COLOUR BLOCKING

I just read an article about fashion, ia berkenaan dengan colour blocking. Did you know what is colour blocking? Jom tengok gambar :







So,apa yang korang dapat? a combination of contra colour right. Okay, i dont know what exactly i want to tell, but the thing is people kat Malaysia pun nak pakai "colour blocking". Aku tak kesahlah with whatever you wear, i just curious why make much boast to the thing that we already have.Oh, Maybe we're forgot, we've got a lot of races, a lot of cultures, certainly we has a variety of fashion! Relate to the topic "colour blocking" we already had the best example from ethnic-india. They're also wearing colour blocking since zaman nenek moyang dia. What a wonderfull thing right? Why we didn't notice apa yang rakyat melaysia buat dan apa yang rakyat Malaysia ada? pelik. We just make much boast kat orang barat yang jajah negara kita satu dulu. Big mistakes! grr- malas nak cakap. Lets check an example of "SARI-COLOUR BLOCKING"  :D HAHA






*we should change our metality.orang barat tu takpayah nak dibanggakan sangat. Opss :D
* eh, aku nak mintak maaf sebab bahasa aku harini tunggang langgang (rushing on time nak pegi kelas). Once aku baca tadi dah macam rojak buah,rojak petis, rojak asma pun ada. Sangat teruk. Please, jangan ikut aku yang teruk ni! Okay thanks for reading. Bai :)


No comments: